Levering

Verzendbeleid
Informatie over bezorging

Verzendkosten

Bestellingen onder £90.00

Royal Mail (£9.70) geschatte bezorgtijd = 5-6 werkdagen

Royal Mail (£10.50) Levering = 3-4 werkdagen

Bestellingen boven £100 zijn gratis

Houd er rekening mee dat de geschatte bezorgtijd (behalve bezorging op de volgende werkdag) niet gegarandeerd is en dat we geen restitutie van bezorgkosten bieden voor bestellingen die niet binnen deze geschatte tijd worden bezorgd. Gegarandeerde tijdsbestekken zijn erg duur en we brengen ze niet in rekening of gebruiken ze niet. We hebben geen controle over de bezorgtijden van de Royal Mail en artikelen die via deze diensten worden verzonden, worden pas als verloren beschouwd nadat 7 werkdagen (volgend op de dag van verzending) zijn verstreken.

Voor levering op de volgende werkdag moeten bestellingen van maandag tot en met vrijdag voor 13.00 uur 's middags worden geplaatst. Bestellingen die na 13.00 uur 's middags worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden. Werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag en zijn exclusief weekends en feestdagen, d.w.z. dat bestellingen die op vrijdag na 12.00 uur worden geplaatst, pas op maandag worden verzonden en op dinsdag worden bezorgd. Bestellingen die na vrijdagmiddag worden geplaatst en waarbij de maandag daarop een officiële feestdag is, worden pas de dinsdag daarop verzonden en op woensdag geleverd. Zaterdag is geen werkdag en daarom worden bestellingen die op donderdag na 12.00 uur via deze service worden geplaatst, op vrijdag verzonden en komen ze waarschijnlijk op zaterdag aan, maar niet gegarandeerd voor maandag.

Bij bezorging 'Ondertekend' en 'Volgende werkdag' wordt voor elke bestelling een trackingnummer per e-mail verzonden (ervan uitgaande dat er een is opgegeven bij het afrekenen). Bestellingen kunnen worden gevolgd op https://www.royalmail.com/track-your-item. Royal Mail Signed' tracking toont alleen Dispatch en Delivery, zonder updates tussendoor. smelltoimpress.nl is niet verantwoordelijk voor en kan geen invloed hebben op de levertijden zodra de bestelling ons pand heeft verlaten, maar als de levering niet wordt gedaan binnen de gestelde termijnen neem dan contact met ons op, tenzij de reden voor late levering een daad van de natuur is, zoals ongunstige weersomstandigheden, of industriële / staking actie door het leveringsbedrijf.

Houd er rekening mee dat de procedure voor het tekenen voor leveringen is dat de Royal Mail bezorger het pakket overhandigt aan de ontvanger en vervolgens zelf het apparaat ondertekent. Klanten worden niet langer gevraagd om apparaten te ondertekenen en daarom is de handtekening op het bewijs van aflevering niet die van de klant. Als je er niet bent op het moment van de bezorging, laat de postbode/koerier meestal een briefje achter met de mededeling dat het pakket is teruggebracht naar het depot waar je het kunt ophalen/een nieuwe bezorging kunt aanvragen. Het pakket kan ook bij een buur worden achtergelaten, en ook dan moet (maar zal niet altijd) een briefje worden achtergelaten op het adres van de klant. Als een buurman of buurvrouw de bestelling namens de ontvanger in ontvangst neemt, wordt de bestelling als 'geleverd' beschouwd. Dit is een voorwaarde voor ons om je bestelling te accepteren. Als je niet akkoord gaat met dit beleid, neem dan voor verzending contact met ons op en we zullen je bestelling annuleren en terugbetalen. Zodra Royal Mail heeft geprobeerd het pakket af te leveren, is het de verantwoordelijkheid van de klant om het pakket bij de buren op te halen of om afspraken te maken met Royal Mail over het ophalen of opnieuw afleveren van het pakket.

Studentenhuisvesting, gedeelde huisvesting of bezorging op een zakelijk adres.

Houdt u er rekening mee dat veel bezorgingen op studenten- of gedeelde adressen worden ontvangen door buren of een conciërge en ondertekend (in overeenstemming met het beleid van Royal Mail) door de Royal Mail bezorger. Op zakelijke adressen kan een collega de bestelling namens de ontvanger in ontvangst nemen. In alle gevallen, als het pakket is ondertekend als 'Delivered', door Royal Mail, zal smelltoimpress.nl geen claims accepteren als het pakket niet is afgeleverd bij de beoogde ontvanger. Dit is een voorwaarde voor ons om uw bestelling te accepteren. Als u het niet eens bent met dit beleid, neem dan contact met ons op voordat de bestelling wordt verzonden en wij zullen uw bestelling annuleren en terugbetalen.

Levertijden & zoekgeraakte goederen

Levering zal meestal binnen de geschatte tijdschema's weergegeven bij het afrekenen, maar met uitzondering van de volgende werkdag levering, deze zijn niet een gegarandeerde tijdschema diensten en smelltoimpress.nl kan geen invloed hebben Royal Mail levertijden. Eventuele niet geleverde artikelen moeten binnen 10 werkdagen na verzending aan smelltoimpress.nl worden gemeld. smelltoimpress.nl accepteert geen claims voor niet-levering als wij niet binnen 10 werkdagen na verzending van uw bestelling op de hoogte zijn gesteld van niet-levering. Wanneer wij worden geïnformeerd over niet-levering, zijn wij verplicht door Royal Mail om in totaal 7 werkdagen te wachten voordat een claim kan worden ingediend voor een verloren artikel, en daarom beschouwen wij artikelen niet als verloren totdat 7 werkdagen zijn verstreken. Op dat moment wordt er een claim ingediend en een vervangend artikel opgestuurd (als de voorraad het toelaat). Als artikelen niet op voorraad zijn, wordt het geld teruggestort.

In het geval van een bestelling verloren is gegaan in het transport van de klant is verplicht om samen te werken met smelltoimpress.nl en Royal Mail in de behandeling van de vordering. Het niet meewerken kan de claim voor een verloren bestelling ongeldig maken.

smelltoimpress.nl kan geen verantwoordelijkheid aanvaarden voor vertraagde of verloren bestellingen als gevolg van onjuiste afleveradressen worden verstrekt. Klanten Orderbevestiging e-mail zal het afleveradres gegeven met de bestelling te vermelden. Dit is de klant de gelegenheid om ons te informeren over eventuele fouten. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat alle bezorggegevens correct zijn, zodat er geen problemen ontstaan met de bezorging. Als e-mail contactgegevens niet worden verstrekt en we zijn niet in staat om de gegevens die door de klant te bevestigen, opnieuw smelltoimpress.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld in het geval van vertraagde of verloren bestellingen als gevolg van onjuiste afleveradressen worden verstrekt.